Nordês nº17

Já está para descargar o número 17 do periódico Nordês. Umha colaboraçom entre Colapso Zines e Ardora (s)ediçons anarquistas.  Nesta entrega os artigos: Umha viagem sem retorno a nossa completa liberdade e dignidade. O que acontece na lama?. De escravas a companheiras, o primeiro manifesto das libertárias galegas. Jornada de reflexom. Lendo ‘Anarquistas y libertárias, aquí y ahora’.   Animamos a fotocopiar e …

Read more

Nordês nº16

Já está para descargar o número 16 do periódico Nordês. Umha colaboraçom entre Colapso Zines e Ardora (s)ediçons anarquistas.  Nesta entrega os artigos: Sobre o povo catalám, Reprimem a solidariedade, De Chile e A tortura sindicalizada. Animamos a fotocopiar e difundir Descarga: · Nordês nº16.

Read more

Nordês nº15

Já está para descargar o número 15 do periódico Nordês. Umha colaboraçom entre Colapso Zines e Ardora (s)ediçons anarquistas.  Nesta entrega os artigos: Picnic em Biarritz. Sobre a queima e o genocídio na Amazónia. Greve de fame rotativa. E também umha resenha do novo livro editado por Ardora: «Mancomunidade, uma terra livre sem estado» de Joám Evans Pim. …

Read more

Mancomunidade. Uma terra livre sem estado

“Mancomunidade. Uma terra livre sem estado”, de Joám Evans Pim O livro recolhe “uma proposta libertária fundamentada numa organização comunal do território”. Como o próprio autor desenvolve som “retalhos de uma obra coletiva que está ainda por fazer. Uma constelação de ideias, histórias e desejos que apontam para um jeito distinto de entender uma terra …

Read more

Nordês nº14

Já está para descargar o número catorze do periódico Nordês. Umha colaboraçom entre Colapso Zines e Ardora (s)ediçons anarquistas.  Nesta entrega os artigos: “Como sair dela?”, “Em memoria de Wilhen Van Spronsen e sobre os campos de detençom de imigrantes em E.U.A” e “Nasce o blogue contraodogma.noblogs.org.” Animamos a fotocopiar e difundir Descarga: · Nordês nº14.

Read more

Fraguas revive. Repovoar nom é delito.

28 de Maio às 20:00h no CSOA O aturuxo das marias em Compostela. Experiências e realidade do projeto de ocupaçom e reconstruçom dumha aldeia abandonada em Fraguas. Na atualidade, e por esta iniciativa, as pessoas de Fraguas Revive fôrom condenadxs a 1 ano e 9 meses de prisom, ademais das quantiosas multas e o custo …

Read more